Presentation

Tänkte att det var dags att presentera mig själv nu när alla mina hästar är presenterade.

Jag är en hästtokig tjej född september 1993, började rida som 6 åring.

Under åren har många hästar passerat genom mitt liv, vissa har stannat längre än andra, vissa har lärt

mig mer än andra.

Jag pluggar till  hästmassör på distans  på Axelssons animal massage school och är färdig utbildad

i juni.

Förutom att plugga har jag fyra hästar, Lias, Dino, Tippex och Zini som tar mycket tid.

Jag bor på landet utanför Uppsala med mina föräldrar där jag har ett eget hus på tomten.

Från början är jag en ren hoppryttare men har nu gått över till dressyr.

 

 

Jag hoppas att ni följer mig på min resa från vardag mot toppen!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stall Bedrup

Mot OS 2024

RSS 2.0