Jag lever!

Ser att det fortfarande är några som kikar in här då och då, jag ville bara säga att jag lever.
Har varit nere på Falsterbo en vecka och tittat på en massa fina hästar och umgåtts med min familj - kvalitéts tid!
 
Nu håller jag på att sätta igång Zini igen efter att han tagit det lugnt under en månad, nästa tävling är Gävle 26/8 och sen blir det meeting andra helgen i september.
 
Om två veckor är det även dags att visa Tippex på kvalitén, spännande!
Med tanke på det så åker vi ner och hälsar på honom på Söndag, ska bli spännande att se hur han har utvecklats sen han åkte i Februari.
 
Dino går kvar på hingstbetet, kommer hem sista veckan i augusti som det ser ut nu.
Lias skruttar i hagen som vanligt han mitt lilla spjälstaket.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stall Bedrup

Mot OS 2024

RSS 2.0