Roliga förändringar

Idag fick jag min första sovmorgon på många veckor, mamma erbjöd sig igårkväll att släppa ut hästarna och fixa stallet själv på morgonen.
Vaknade vid 13.30, tror jag behövde sova lite, skönt var det!
 
Iförrgår gjorde jag illa mitt ena knä på nått konstigt sätt, gjorde fruktansvärt ont i förrgår kväll och hela dagen igår.
Pga det så´fick Zini vila igår men ikväll blir det ridning igen, nu känns knäet faktiskt mycket bättre.
 
Var in till stan en snabbis igår med mamma för att handla kraftfoder, svängde även förbi Hööks.
Mina stallskor har jag haft i 2 år och dom är inte hela, hål på sidorna så att tårna sticker ut, haha.
Så igår inhandlade jag ett par nya stallskor, välbehövligt!
Brukar faktiskt aldrig handla på Hööks, är stamkund på sporren, men kände att skor är en slitvara så det fick bli ett par billiga, mockar mest i mina.
 
Ett par sånna här blev det, ville ha dragkedja den här gången då dom annars slits så mycket på insidan i hälen när man sätter på sig dom.
 

Det är en del spännande saker på gång på hästsidan också, om allt går i lås så kommer det bli en del förändringar mot det bättre, en rolig höst helt klart.
Ni får veta mer när allt är helt bestämt, så kul!


Kommentarer
Tove Eriksson

Jag har också sådanna skor, de är helt fantastiska tycker jag. =) Så smidiga att hoppa i snabbt också.

Svar: Ja verkligen, kanon sköna med bra stöd! :) Har du haft dina länge? Hur är hållbarheten?
Stall Bedrup

2012-07-30 @ 11:44:16
URL: http://ttie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stall Bedrup

Mot OS 2024

RSS 2.0