Praktik

Just nu håller jag på att massera hästar för fullt, sammanlagt ska jag ha 100 praktik timmar, ca 50 är klara så just nu masserar jag för fullt.
Igår började jag på ena sidan stan att massera två st hästar på förmiddagen och fortsatte senare på eftermiddagen på andra sidan stan för att massera ytterligare två hästar.

Idag blev det däremot lugnare, en häst masserade jag i förmiddags.
På ridfronten är det lugnt, Zini sätts igång för fullt och igår var vi ute på galoppslingan, blev lite galopp på rakan och jobbade med mycket tempoväxlingar, lydig och luftig var han.

Idag fick han en vilodag, alldeles för varmt och vi har middag hemma ikväll så kändes som att det passade in rätt bra med vila idag, skönt för min tablett fulla kropp att få vila lite ibland också.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stall Bedrup

Mot OS 2024

RSS 2.0