I ett glädje rus

Idag har jag ridit finaste Rozzini på morgonen, blev ett pass på banan med kandaret och han kändes faktiskt mycket finare i handen idag, kul när det går framåt.
 
Idag har jag även visat stallet för två potentiella inackorderingar, roligt och spännande.
Jag är väldigt mån om att få in rätt personer i stallet, men det verkar lovande.
 
Jag har även suttit och letat strö leverantörer, har hittat en som är bra och billig, så det är väldigt skönt!
 
Nu ska jag gå ut i mitt skräpiga hus för att ta tag i städningen, ska städas ordentligt.
 
Imorgon kommer även min älskade ponny hem över natten för på söndag visar vi han på kvalitén, riktigt nervös faktiskt.
 
Just nu känns allt för bra för att vara sant, allt kommer bli så perfekt och skönt med nya anläggningen och jag lever i nått konstigt glädjerus, nu ska jag bara få ihop alla inackorderingar så att jag får alla 7 boxar uthyrda till ett härligt gäng!
 


Kommentarer
Victoria

Assså åååå du fattar inte hur gärna jag vill flytta med dig :( kommer bli så jävla tråkigt utan dig :((( Kommer avlida..

Svar: Åhh kommer sakna dig!!!! Du får jobba extra!! :P :P
Stall Bedrup

2012-08-05 @ 10:46:49
URL: http://vicced.blogg.se
Anonym

Stallet ser jättefint ut! Tror Zini kommer bo som en prins där, känns bra:) kommer och tittar på onsdag. Är vell inte aktuellt att flytta D i dagsläget men vill gärna se stallet och vart Zini ska bo å så:) kram

Svar: Ja det tror jag verkligen han kommer göra! :) Rent, fräscht och luftigt! :) Kram
Stall Bedrup

2012-08-05 @ 21:55:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stall Bedrup

Mot OS 2024

RSS 2.0