Uteritt

Idag åkte jag till stallet imorse, kom precis hem så jag har inte hunnit blogga idag tyvärr.
Skrittade ut en lång sväng på Zini, tror vi båda tyckte det var lika skönt faktiskt att bara skritta på långa tyglar utan krav i skogen.
Lias fick på sig sadel och träns samt gummisnodd och longerades i skritt 15 min på banan, skötte sig kanon min älskling. Jag längtar så fruktansvärt mycket tills att han är ridbar igen.
Imorgon tänkte jag börja sätta igång Tippex igen, han flyttar nämligen om mindre än en månad så det är bra om han är igång tills dess.
Imorgon har jag en del att fixa, ska bl.a träna med Zini, ska försöka få mamma att fota och filma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stall Bedrup

Mot OS 2024

RSS 2.0