Busiga Dino

Igår morse tog jag ut lille Dino på ridbanan och släppte honom lös.
Jag hade med mig lite godis i fickan och jobbade med att han skulle komma när jag ropade hans namn.
I början fick jag locka med godis rätt ordentligt, men efter 2-3 gånger lärde han sig rätt fort att han fick godis när han kom när jag ropat hans namn.
Han har varit väldigt duktig på att gå efter mig sen han kom, men vill nu att han ska lära sig att komma när jag ropar på honom så att jag i framtiden slipper springa och jaga honom om han kommer lös eller står långt bort i hagen.
Han älskar verkligen godis och uppmärksamhet min bebis, smart är han också, älskar verkligen min lille stjärna.
image description
Dino är söt och vill ha mer godis i sin "super star" grimma

image description
Han växer så det knakar mitt lille lurv




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stall Bedrup

Mot OS 2024

RSS 2.0